To me your'e perfekt

Steg upp klockan 8 i mårse.
Duchade, klädde på mig och satt sedan på med pappa till replot.
Kom in till jimmy 09.05 pch väckte honom ;)
Chillade (halv sovde) Till halv 3 och då kom ami :D
Vi åt mumsig tårta och kollade ennu mera tv :)
Halv sovde och hade lite huvudvärk :P Men det var en jätte trevlig dag iaf!!! :D
Gick till jocke med jimmys Moped ^^
och sedan till nisse och kollade "the ring 2" :D Skit läski film!!
Nu är jag hemma och jag och ami ska si "jag saknar dej"!!
Imåron blir e ti stig opp tidit å far på skriba träff ti kvevlax :P
Nåja tog några bilder från idag nati nati<3
Jätte fin bild på jimmys tak som bara måsta va me!!
Jimmys drak planch :P
Världens sötaste jimmy<3
Jimmy och faffa elo moffa ;) naaaws
Lilla drågade jag :P
Hamburgareee!!
kolla mumin :)
Älskar er mina sötisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0