Sjuk :(

Jooo har lyckast gå och bli sjuk :(
Lite mitt eget fel eftersom jag var med jimmy sötisen igår som var sjuk ;)
Men int tar man e så hårt...
Har knappt kunnat sova på hela natten, Massa huvudvärk och magknip.
Steg upp 4 tiden och blandade ett glas saft åt mig och försökte sedan somna om.
Det gick väl sådär... Nåja steg iaf upp 8 tiden och satt på tv:n i mitt rum.
Mätte feber och insåg att jag hade 38° feber som är otroligt högt för mej!
I vanliga fall brukar jag höst ha 37,5°.
Har dött i min säng hela halva dagen, och försökt få hit jimmy.
Men han är ju också sjuk så han fick inte komma :(
Ska försöka få i mig någå mat idag också och kolla mer tv.
Får hoppas febern har sjunkit tills imårgon!!
(bild löst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0