En såndär dag när man bara vill drömma sig bort...

Hade massa huvudvärk idag... Kände inte av det i skolan
men då det ringde ut så kände jag hur det bultade i huvudet^^
I bussen påväg till stan tänkte jag nästan somna!!
Fo ti subway och åt, kollade sedan efter vinter jacka och skor
men hittade inget fint :P. Fasst jag hade int heller lust att gå på stan
då det regnade och var skit kallt där ute ;(
Sååå jag gick tillbaka till pappas jobbe och gjorde läxorna och satt på datorn.
Sen när vi skulle börja åka iväg till träningarna kom hududvärken tillbaka + att jag modde lite illa.
Men det gick om efter uppvärmingen och det blev en ur trevlit tränig.
Kmr hem och går direkt ut och försöker fota månen. Pappa kom och hjälpte mig..
Men det blev inga skarpa bilder och pappa förstod inte varför tills vi insåg
att det var ett tunt moln framför som gjore bilderna suddig^^
Nåja vi gick in och jag övade lite kemi och
pappa testade sitt nya spel "Pärela-barin" elo ho man no stavar e ;)
NÅja ska sitta på skype en stund nu och sedan sova... :D
objektivet jag brukar andvända ibland då ja håx ;)
Alla har vi våra egna metoder för att lära os ngt.
Jag ritar kaniner för att minnas "kolsya" = H2CO3
Jaaa dehe rita ja no bara då ja hadd lite tråkot på timman ^^
Å he liknar faktist vår Finska lärare na liiite :DD
Rikti najs spel om man sko ha spela e me na vettit folk å int mam å pap :P
HIHihi natinati :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0