Uttråkad, trött och massa huvudvärk.

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Emma
2. Personen du pratade I telefon med: pappa -_-
3. Du fick SMS av: Jimmy<3
4. Du kramade: Emma ;)
IDAG
5. Kläder: Davids gamla kortärma, carling jeans
6. Bättre än igår: Min mössa är hemma ;D
IMORGON
7. Är det: Onsdag.
8. Planer: Stan, träning, öva på prov.
9. Något tråkigt som händer imorgon: He e int helg
FAVORIT
10. Nummer: 13
11. Färg: ingen speciell
12. Årstid: Sommar
FRÅGOR OCH SVAR
13. Saknar du någon?: JA! <3
14. Humör för tillfället?: Hovovärk, uttråkad, trött!
15. Det första du gjorde I morse?: Dampa på väckar klockon
16. Vad åt du sist?: Algrens bilar doppade i choklad
17. Vad irriterar du dig på?: Mina föräldrar för tillfället
18. Tror du på distansförållanden?: Jo
19. Vem tänker du på just nu?: Du..
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Vem tänker int på mej?!
21. Vart reste du sist?: Ääää sverige -_-
22. Vad gjorde du igår kväll?: Träning, sovd...
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma säger alla tanter iaf.
24. Ler du ofta?: Ja!!
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Alla 3
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Vem gör int?
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min :(
28. Vilken färg har din tröja?: Svart
SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja tror det
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Om e tar rikti sjukt
GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Joo
33. Vad gör dig glad?: Mina kompisar
34. Önskar du att du var lyckligare?: Äää no har jae bra nu no
35. Är lycka överskattat?: Nej :^)
36. Kan musik göra dig glad?: Alltid!!
KÄRLEK
37. Har någon annan sagt "Jag älskar dig"?: JAA
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: JAA!! <3
39. Har du en flick/pojkvän?: jo ;)
40. Är du nöjd med det?: självklart!! jaa
41. Är du kär?: Jaaaa...
SKOLAN
42. Gillar du skolan?:int rikti
43. Favoritämne?: syslöjd, musik, husli, silversmide
44. Värsta ämne : Finska!
45. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? Nej, lågis maten var underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0