Today

Har inte gjort så mycket idag...
Har mest suttigt och försökt göra färdigt dendär origami grejjen
som till sist blev helt ok :) (Men bild får ni se senare)
Ami kom hit en sväng eftersom hon också är sjuk.
Och min feber steg till 37,5° yey..
såå blir nog att vara hemma imorgon.
Här kmr några bilder från dagen:
Pappa hade hem macro objektivet idag.
Men inga andra objektiv såå fick ta några bilder med det ikväll
men hade inte så mycket fantasi idag
så det bliev inte till något menmen :/
såhär såg det ut när jag gjort färdigt alla 185st små trianglar
som jag sedan pusslade ihop till en liten filur :)
Har måsta stå ut med den här tönten idag.
Ut & in, ut & in,ut & in....
Har sprungit omkring som en riktig tönt den här dagen.
pyamas och mjukisar.
Eftersom jag spillde massa mjölk på min onepiece.
Så den fick åka i tvätten, vilket behövdes!
Och nu har jag glott på då min lilla syster har försökt lacka sina naglar...
vilket var otroligt tråkigt så jag gick på datorn istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0