random

Fick lite tråkigt så jag tyckte jag kunde blogga om lite random saker.
Så ni kaaanske får veta liite mer om mig ;)
Det här är jag. Ända sedan jag var liten hade jag ut tungan på bilder -_-
Ja vet inte hur gamal jag är på den här bilden men under 1år iaf.
Jag älskar att pyssla, sy, virka ,sticka och baka...
Men jag har inte så bra fantasi så det blir oftast inte så fint!
Choklad och speciellt kokosbollar är ur gott!!
Och socker i allmänhet, men har faktiskt lyckats godist strejka i ett helt år.
Om man vill veta mer om mig ska man greva i min "minneslåda".
Där sätter jag allt som har ett litet minne i sig ;)
Men kolla inte i lådan för det finns saker där ni kanske inte vill veta om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0