let's go

blev inte mycket bloggande igår...
Var hos Jimmy med ami hela halva dan.
sen gick vi till Nisse och hade det riktigt trevlit. ;DD
Gick av och an flera varv till lågstadiet och tillbaka.
Och kände mig liite som en mamma medan vi gick...^^
nåja Där en halv 1 tiden hoppade vi in i Jimmys mammas bil och körde dit,
frös i hans säng nån halv timme tills mamma kom efter jag och ami.
-
dampa såde smått då man kmr hem och fryser å e trött,
snubblar på kattin, dampar på pap som hadd droki na liite så an va barnsligan än vanlit,
gick in i mitt rum och insåg att jag glömt stänga fönstret i mitt rum,
20° i hela huse, mysit!!!, klämde fingret då jag skulle stänga fönstret
och somnade sedan under 3st täcken.
-
Nåja nu skall jag tillbaka till jimmy och iaf gå till nisse efter hans moped.
sen får vi se vad som händer idag.
ami som står i köke ;))
blev inte många bilder tagna igår :P
men bara så ni vet så e tuttfalskan det man behöver då man är sjuk!!! ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0