villa i 3h

nu har det hänt mycket! Tisdags kvällen var så het!!! först var vi vid benny och tråka sen for jag, ami och benny till andre och kolla på "mr. and ms. smith". När vi kom hem var den super vart det hade rengnat före och det var kvavt och varmt i luften det blåste men det var åska i luften och super vart! trots att jag var förkyld så var jag ute till 9 och härja på gården. På onsdag var jag sjuk (såde halvt) och årkade inte åka till skolan. senare på kvällen började jag må bättre och jag tog 3 kompisar, pappa och min lilla syster med mig till villan. Där var vi i ca. 3h tills klockan började närma sig 10. Idag har vi varit hos ami och varit och hälsat på fanny som fylde 4år idag. här kmr nån bild från villan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0