don't fall asleep

Hmm.. för tillfälet sitter jag och försöker tvinga mig själv att inte somna :P
Är astrött och har huvudvärk.
Igår, åkte ju vi in till stan. Kändes riktigt trevligt
att få alla julklappar handlade så nu är det bara att slå in dem :)
Men lite fitti blir man ju ändå då man kom till stan me 90€ i plånboken
och då man kmr hem finns det ca 5€ kvar i småpengar :P
och sen for vi till nisse och kollade "a nightmare on elm street"
ur bra film!! Ni måse se den!!
Somnade bredvid världens sötaste igårkväll,
mysit då man inte kunde tala på hela kvällen... Håller på och tappar rösten!
Nåja vaknade på mårgonen flera gg då jag hade ont i halsen och hade lite tungt att andas.
menmen gick om efter nån timme....
-
12 tiden for jag och jimmy till oss och chillade.
Pappa tvingade mig och wilma att ta ett julkort :P
Kändes ju trevligt att stå på gräsmattan med skidorna på ^^
Nåja fick ju iaf ett julkort fixat :)
Kollade lite filmer i mitt rum innan jimmy for tillbaka till jeppis ;(
Nåja måndag imårgon, så nu skulle jag egentligen måsta
läsa på prov, göra lite läxor och slå in några julklappar.
men vi får se hur det går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0