Lyckad kväll eller??

Hhaah igår var ja ju typ helt hyper å tänkt damp ihop då ingen årka kom hit å jag hadd så himla tråkot :P
Sååå jag gick och väckte mamma och frågade om hon kunde föra mig till Jimmy.
Eftersom hon var så himla trött tog det en hel timme innan hon bestämmt sig.
Såå... Jag hoppade in i bilen med henne och körde iväg till Jimmy XD
Klockan var halv 2 och alla i huset sov förutom lilla Jimmy.
Heheh Kollade en otroligt odda film och satt och viska typ ;)
Sen somna vi väl nån gång 3 tiden typ. Jag vaknade typ 10 första gg
och efter det kunde jag inte sova så himla bra pga att jag hade så hiiiimla varmt :P
Å jag tyckt så synd om stackarinsom va så himla tröitt å jag va helt hyper typ...
Men men åkte hem där runt 1 och har varit till butiken och handlat lite inför nyår.
hihi söt bild XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0