Jullov tack?!

Har inte gjort mycket idag.
Stuttigt framför datorn och har inte äns hunnit blogga fören nu :P
Har klippt ihop några konstiga filmer på en odda sida som ni bara måste se!!
Klicka HÄR och HÄR för att se dem XD
Heheheh riktigt roliga :)
Har iaf hunnit städa lite, klippa hunden liiite och hjälp mam me matin.
Är otroligt trött nu och vill bara gå och sova. Men det drog ut lite på tiden
eftersom min kära familj behövde internet sladden -_-
Mysit då mam kmr hem me en massa julklappar som hon fått på arbetet.
Fusk! Elr nåjaa... he va väl mest bara tvålar och godis men men :)
Mysigt :) Fick hem en silverkedja idag av mamma :) tack tack
Hittade ett litet hjärta i mitt rum som jag hängde på kedjan...
Som troligtvis är wilmas såå jag får väl inte behålla hjärtat så länge :P
Men ja kan ju andvända det tills hon märket att det är hennes XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0