GOD JUL

God Jul på er allihopa :)
Har hunnit göra ganska mycket redan idag.
Här får ni lite bilder på vad jag gjort.
Och ni får såklart se fler bilder senare ikväll :)
Hoppas ni alla får en trevlig jul!
Åkte ju halv sju tiden och väckte min sötis. Där kollade jag en ur bra film!
Medan min sötis sovd en liten stund :P
God jul Golle<3
jepp. Åkte hemåt en halv 10 tiden och här hemma åt vi julgröt.
Och en massa släktingar kom hit en sväng.
Tack ami för det fina halsbandet jag fick imorse :)
åkte till butiken med pappa och jag och felicia blev helt förelskade i denna lilla söta ask :D
Den är otroligt liten och i den finns det en massa sy tillbehör. som nålar och sax osv...
hihihih
Gick till Felicia (kusinen) och där hadd vi lite julklapps utdelning med nina och felicia :)
Felicias otroligt snygga pepparkaks hus XD
Spelade WII med Kevin och efter det somnade jag i hans säng ca 15min :P
...
Nu skall allihopa gå till mommo och äta massa mat och gå upp några kg.
Ni får höra mer från mejj senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0