Det här visste ni väl inte om mig??!!

Tänkte jag skulle berätta några saker om mig som de flesta av er troligtvis inte visste...
1. Jag måste se det jag äter -_- !! Jag kan tex inte sitt ai ett mörkt rum och äta en smörgås, chips och godis
går sådär just å just men annars måste en lampa vara tänd så jag ska kunne se det jag äter.
2. Jag påvärkas lätt av musik! Fasst än jag skulle vara på det gladadste humöret jag någonsin varit skulle jag
lätt kunna sätta mig ner i ett hörn och vara helt lugn och lite nere om jag skulle höra på en ledsen låt.
3. Jag hatar människor som inte kan acceptera min personlighet. Som kallar mig fånig då jag bara chillar och
är mig själv. Såna människor som blir arga å mig bara för att jag är mig själv!!!!
4. När jag var en 9-10 år lyckades jag få ett stort brännsår på vänstra låret. Det var så stort att jag egentligen
sko ha måsta far i sjukhuse. Men med en mommo som ha vari sjuksköterska går allt finfint och finns det inte
ett ända litet märke kvar av brännsåret.
5. Förut var jag så otroligt himla mörkrädd! Nu är jag inte riktigt lika rädd men hatar värkligen att duscha
här hemma då det är mörkt ute! Eller att gå ut på verandan och släcka utebelysningen och sedan gå in och
låsa dörren... Det är nog det värsta jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0