I will sleep until u wake me up...

Har varit döds trött denna vecka!! tänkte nästan somna igår på engelska å på rasterna gick jag omkring å lyssna på na long musik... behöver sova mera har jag just innsätt ska fösöka gå å sova tidigt imårgon så ja årkar vara uppe på villaavslutningen :P idag har jag inte gjort någonting kul. inatt åker 9orna iväg till hesa å de kmr bli så lungt å trevlit i skolan :D nånää skämta de e kul då di e där å livar opp hela helvete :P. Imåron blir e ti gå ti karpella... ja ha konstatera en sak: Ta me myki mat!!! ja höll på ti svält ihäl ida i skolan... :P
Ja saknar sommarlovs dagarna då man fast fick sova mitt på dagen om man bara ville. Ja saknar mycket!!! kan inte riktit konsentrera mig på skolan, tänker bara på er <3 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0